I 2014 blev vi kontaktet af kunden, som gerne ville erstattet deres Sharepoint, med en Umbraco-løsning.
Kunden er stor dansk virksomhed i Nordsjælland, som lever af at sælge kontorartikler og meget andet.
Det udviklede sig til et større samarbejde, hvor vi løbende igennem 4 år hjalp dem med, at løse en lang række opgaver.
Umbraco-løsningen brugte de til at designe en masse bannere og landingsites på og ved hjælp af et API, som vi udviklede, kunne de vise disse ting på deres website.
I samarbejde med deres egne udviklere, løste vi supportsager og udviklingsopgaver på deres website.
Da kunden skulle skifte sit økonomisystem, hjalp vi dem med at lave en løsning, så de 2 systemer kunne køre sideløbende, og der kunne udvikles begge steder.
Det var muligt for dem, at skifte fra det ene til det andet på en meget simpel måde.
I forbindelse med at deres egne udviklere brugte meget tid på, at udvikle mod det nye økonomisystem, overtog vi flere af supportopgaverne.
Vi udviklede en komponent som gjorde det muligt for det nye økonomi system, at snakke sammen med DIBS.
Vi lavede en integration til Mailchimp, så alle emails blev sendt afsted korrekt.
Vores gode arbejde hos denne kunde har medført 2 nye kunder som følge af personlige anbefalinger.
Har du en aktuel udfordring eller er du i tvivl, om vi kan hjælpe dig videre, så giv os endelig et kald.
Kontakt os i dag!Du er altid velkommen til at ringe på 60 888 222